poniedziałek, 18 marca 2013

Zadbaj o siebie


Za oknem niezbyt zachęcająca aura: wiatr wieje jakby chciał przegnać już zimę, ale z prognozy pogody wynika, że jeszcze przez kilka dni, nie da rady. Jakieś niedomagania tu i tam, u niektórych się wykluły, więc przypomniałam sobie medytację na powrót do zdrowia.







15 minut medytacji dla odzyskiwania naturalnego stanu zdrowia
Znajdź 15 min., kiedy nikt nie będzie ci przeszkadzał. Połóż się wygodnie i najpierw przeczytaj sobie spokojnie, z uwagą poniższe punkty, a następnie, rozkoszując się wygodnym leżeniem, skup się na oddechu, starając się nie myśleć o niczym, tylko o samym oddychaniu.
- Zdrowie mego ciała, to stan naturalny.
- Jeżeli nawet nie wiem jak osiągnąć lepsze Samopoczucie, wie to moje ciało.
- Składam się z trylionów komórek, które są obdarzone własną świadomością. Wiedzą one, w jaki sposób osiągnąć własną równowagę.
- Kiedy zaczęły powstawać te uwarunkowania, nie wiedziałe(a)m tego, co wiem teraz.
- Jeżeli wtedy wiedział(a)bym to, co wiem teraz, te uwarunkowania nie zaistniałyby.
- Nie potrzebuję rozumieć przyczyny tej choroby.
- Nie potrzebuję wyjaśniać, jak to się stało, że doświadczam tej choroby.
- Nie ma znaczenia, że choroba już zaczęła się rozwijać, ponieważ właśnie w tej chwili zaczyna ona ustępować.
- Jest to naturalny proces, że moje ciało potrzebuje czasu by dostosować się do pozytywnych myśli, związanych z Dobrym Samopoczuciem.
- Nie muszę się z niczym spieszyć.
- Moje ciało wie co powinno robić.
- Dobre Samopoczucie jest moim naturalnym stanem.
- Moja Wewnętrzna Istota jest świadoma mego fizycznego ciała.
- Moje komórki proszą o to, co jest im potrzebne, by mogły być w dobrym stanie. Źródło Energii odpowiada na te prośby.
- Jestem w dobrych rękach.
- Teraz będę się relaksował(a), by pozwolić na komunikację pomiędzy moim ciałem a Źródłem.
- Moją jedyną pracą jest pozostawanie w relaksie i oddychanie.
- Mogę to robić.
- Mogę to robić z łatwością.

Gdyby nawet wygodne leżenie sprawiało ci ból przeczytaj jeszcze te kilka zdań.

- Te odczucia bólu świadczą o tym, że Źródło odpowiada na skierowaną do niego, na poziomie komórkowym, prośbę o Energię.
- Te odczucia bólu są znakomitym dowodem na to, że właśnie nadchodzi pomoc.
- Mogę odprężyć się, mimo wrażenia bólu, ponieważ następuje poprawa.


Każdy powinien móc znaleźć swoje 15 minut dziennie dla poświęcenia ich na całkowity relaks lub medytację. Zadbaj o siebie, zaprzyjaźnij się ze sobą, a świat też będzie cię lubił bardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz